Hejsan svejsan, こんにチワワ, heyyy~

The place to introduce yourselves.

Hejsan svejsan, こんにチワワ, heyyy~

Postby daichi » Sun 24 Oct 2010 12:33 pm

I'm daichi, 15 years old and I'm from Sweden. Fluent in Swedish and English, currently studying German, and a little Japanese by myself. I'm also thinking about learning Mandarin, because, why not?
Yesterday I got the idea of making my own language, so I'm kinda...learning about different types of alphabets and scripts. Since I'll choose the Classical/Humanistic Programme at upper secondary school, I'll maybe have it as a project (making my own language).

Well, that's me. Nice to meet you all. (:
daichi

Re: Hejsan svejsan, こんにチワワ, heyyy~

Postby linguoboy » Sun 24 Oct 2010 5:34 pm

Varför inte? Eftersom mandarin är anskrämlig.

Deutsch hingegen ist eine herrliche Sprache! Aber vielleicht stellt es dir wohl unzureichende Herausforderung dar.
english*deutsch*nederlands*català*castellano*gaelainn*cymraeg*français*svenska*韓國말*漢語
linguoboy

Re: Hejsan svejsan, こんにチワワ, heyyy~

Postby Aika-sáni » Thu 25 Nov 2010 6:03 am

Willkommen
Ich bin auch ein Conlanger und hat dieselber idee für ein Projekt, ein dass die Entwicklung/Evolution die sprachen erforschen würden. Endlich ich habe es nicht getan aber ich glauber noch dass es ist eine guter idee und ist möglich zu machen. Ich wäre interessiert als sie es machen wird und möchte mehr wissen wenn sie es machen.
Entschuldigung ich weiß dass mein Deutsch ist weit von perfekt, ich hoffe dass es verstäntbar ist. :?

Tscüss
Dća a haíjạ́na ce Hijẹíba, Saï--ba, Ạía, Yedẹma ai ba cạjam.
Aika-sáni

Return to Introductions